مطالب و دست نوشته ها

مطالب و دست نوشته ها

انوااع مطالب زیبا خاطرات ، دل نوشته ها ،هنری،یادداشت ها ،داستان ها ،سرگرمی وخاطرات شهدا و ...
مطالب و دست نوشته ها

مطالب و دست نوشته ها

انوااع مطالب زیبا خاطرات ، دل نوشته ها ،هنری،یادداشت ها ،داستان ها ،سرگرمی وخاطرات شهدا و ...

آخرین دست نوشته شهید چمران

آخرین دست نوشته شهید چمران دقایقی قبل از شهادت

، داخل ماشین و در حال رفتن به سوی دهلاویه که بعد از شهادتش از جیب پیراهنش بیرون آورده

شد  درحالی که خون آلود بود

ای حیات ! با تو وداع می کنم ، با همة مظاهر و جبروتت .

ای پاهای من ! می دانم که فداکارید ، و به فرمان من مشتاقانه به سوی شهادت صاعقه وار به

حرکت  درمی آیید ؛

اما من آرزویی بزرگتر دارم .

به قدرت آهنینم محکم باشید. این پیکر کوچک ؛ ولی سنگین از آرزوها و نقشه ها و امیدها و

مسئولیت ها را به سرعت مطلوب به هر نقطه دلخواه برسانید .

دراین لحظات آخر عمر ، آبروی مرا حفظ کنید . شما سال های دراز به من خدمت ها کرده اید .

از شما آرزو می کنم که این آخرین لحظه را به بهترین وجه ، ادا کنید.

ای دست های من ! قوی و دقیق باشید . ای چشمان من ! تیزبین باشید . ای قلب من !

این لحظات آخرین را تحمل کن. به شما قول می دهم که پس از چند لحظه همة شما در استراحتی

عمیق و ابدی آرامش خود را برای همیشه بیابید .

من چند لحظة بعد به شما آرامش می دهم ؛ آرامشی ابدی . چه ، این لحظات حساس وداع با

زندگی و عالم ، لحظات لقای پروردگار و لحظات رقص من در برابر مرگ باید زیبا باشد

شادی روح شهدا واموات خودتان صلوات

منبع  استفاده از وبلاگ    http://rahmat14.blogfa.com/
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.