مطالب و دست نوشته ها

مطالب و دست نوشته ها

انوااع مطالب زیبا خاطرات ، دل نوشته ها ،هنری،یادداشت ها ،داستان ها ،سرگرمی وخاطرات شهدا و ...
مطالب و دست نوشته ها

مطالب و دست نوشته ها

انوااع مطالب زیبا خاطرات ، دل نوشته ها ،هنری،یادداشت ها ،داستان ها ،سرگرمی وخاطرات شهدا و ...

همین را بدانم خدایی چون دارم بس است

به نام او که در وجود آدمی ست

یا صاحب الزمان

دلم شکسته امشب

دلم گرفته امشب

حال و هوای گریه دارد

چه کنم خدایا با این حس وحال

پشت و پناهی جز تو امامانم ندارم

خدایا چه کردم؟خطاءی کردم؟

پروردگارا نمی دانم چه کردم

فقط همین را بدانم

که خدایی دارم

حتی فراتر از آسمان

که تکیه ام به اوست

همین بس است برایم

مادری دارم چون فاطمه

که نامش برایم

غرورآفرین است

جدی دارم چون حسین

که نامش لرزه بر

بدنم می افکند

گریه اش چون

آرامشی ست

خدایا ممنونم که

نعمت اشک را

برایم فراهم ساختی

اگر نبود این اشک ها

چطور برای درد هایم

برای خودم

برای امامم حسین

برای مهدی فاطمه

اشک می ریختم

خدایا تکیه گاهی ندارم

در این دنیای خاکی

پشتم فقط به تو گرم است

پرودگارا سنگ صبورم باش

خدایا فقط صبری

جمیل و عظیم عطایم فرما

که بتوانم در برابر تمامی

این سنگ ها بایستم.

یارب گره بگشا

برای همه بندگانت

ازهمه پیچ های خطرناک

این دنیای فانی که

تویی گره گشای

تمامی حلقه های بی انتها

الهی ؛آمین. یارب العالمین

یا علی ، التماس دعا

8:25 شب شنبه مورخه  94/06/06

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام بزرگوار: چی شده بروز نیستید؟ ضمناً با سروده جدید میهمانید، حتماً تشریف بیارید...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.