مطالب و دست نوشته ها

مطالب و دست نوشته ها

انوااع مطالب زیبا خاطرات ، دل نوشته ها ،هنری،یادداشت ها ،داستان ها ،سرگرمی وخاطرات شهدا و ...
مطالب و دست نوشته ها

مطالب و دست نوشته ها

انوااع مطالب زیبا خاطرات ، دل نوشته ها ،هنری،یادداشت ها ،داستان ها ،سرگرمی وخاطرات شهدا و ...

دوست خوب قلب زندگی ست

آری دوست خوب قلب زندگی ست
زیرا که اذن الهی ست
مهر غریبه ای را  با آیه ای
که از جانب او آمده
در دل آدمی می اندازد
آن قدر  که انگار وقتی به او رسد
سال های سال او را داشته
و اگر  این انتخابی
بسی پایدار و درست باشد
در قلب آدمی جای خواهد گرفت
طوری که هر چه بالاتر رود
می شود 1 روح در دوجسم
همزبانی برای نهایت دلتنگی
عاشقی بسیار دلربا در کنارت
ودر نهایت یک دوست خوب
ویک همراه همیشگی در دنیاست
ولیکن همه ی این ها به اذن اوست
آری ، به اراده اوست
کن فیکن می شود
به اراده ی اوست که گوید
باش می شود
ای کاش همیشه اورا
در تمامی لحظات تلخ وشیرین زندگی مان
از یاد نبریم
ان شاءالله

                                                                                                                           یاعلی ، التماس دعا

                                                                                                                  25   ام ماه  مبارک رمضان

                                                                                              ساعت 5:44 روز یکشنبه  94/04/21

نظرات 9 + ارسال نظر
پارمیس چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 07:55 http://parmisp.blogsky.com

شمع به کبریت گفت:
از تو میترسم تو قاتل من هستی...
کبریت گفت:
از من نترس...
از ریسمانی بترس که در دل خود جای دادی!!!

عامل نابودی انسان ها تفکرات منفی خودشان است
نه عوامل بیرونی...


سلام دوست خوبم فوق العاده..زیبا..

سلام برای اون متنی که نوشته بودم و سوال کردید توضیح دادم ولی یا هنوز نخوندینش یا بلاگفا باز هنگ کرد و ارسالش نکرد کلی نوشتم ها همش هنگه این بلاگفا

سلام: با مطلب جدید بروزم و منتظر حضور و نظرتون هستم...

کوچه های باران خورده چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 13:03 http://sobhbabaran.blogfa.com

خدا رو چه دیدی ..
شاید خدا فردا بیایید کنارمان بنشیند
شاید فرشته تو باشی ...
شاید فرشته من باشم ...
شاید بهشت همین زمین زیر پایمان باشد
خدا و چه دیدی !!

سلام وعرض ارادت وادب با قبولی طاعات وعبادات شما دوست گرانقدر عید سعید فطر رو برشما وخانواده محترمتان تبریک عرض میکنم .پاینده باشید وبرقرار [گل][گل][گل]

ســردار خـیـبـر سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 06:24 http://roozbeh-bakhtiari2.blogfa.com

اشک تو چشمامه...یکبار تصویر و فیلمش را در تلویزیون دیدم...چند سال پیش..توی آبادان بود..اگر اشتباه نکنم نشسته بود روی یک تانک و حرف میزد...یک دنیا از حرف زدنش لذت بردم...شیفته اش شدم...طرز حرف زدنش را برای دوستم تعریف میکردم اما حیفم می آمد که ازش تصویری ندارم که نشانش بدهم...امروز اینجا در سایت شما پیداش کردم...کاش میشد بیشتر ازش بدانم...چشمام خیسه

سلام: جالب بود و زیبا مثل همیشه، به ما هم سر بزنید بزرگوار...

با سلام مجدد: کامنتی که با نام وبلاگ « بلاغ مبین » براتون اومد را من دادم، « بلاغ مبین » وبلاگ دیگرمه...

بلاغ مبین دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 00:02 http://balaghemobin.blogfa.com

سلام بزرگوار: جالب بود، استفاده کردم...

سلام: جالب بود و زیبا و دلنشین...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.