مطالب و دست نوشته ها

مطالب و دست نوشته ها

انوااع مطالب زیبا خاطرات ، دل نوشته ها ،هنری،یادداشت ها ،داستان ها ،سرگرمی وخاطرات شهدا و ...
مطالب و دست نوشته ها

مطالب و دست نوشته ها

انوااع مطالب زیبا خاطرات ، دل نوشته ها ،هنری،یادداشت ها ،داستان ها ،سرگرمی وخاطرات شهدا و ...

آرامش دل

گاهی دلم می گیرید ،

با خواندن آیه ای حالم از این رو به آن رو می گردد ،

خدایی چه نسخه شفا بخش عجیبی ست ،

قبل از خواندنش خیلی  در دلم آشوب بود ،

خیلی مضطرب بودم ودر تشویش ،

ولی همینکه خواندم دلم آرام گرفت ،

دیگر از آن غم ها و تشویش ها خبری نبود ،

انگار نه انگار که چنددقه پیش چه بود در دلم

ندانم چه گذشت در این دقایق خواندن

اما هر چه بود گذشت

شکرت به خاطر این نعمت بزرگ

آیاتت هر کدام برا خودش پندی ست ،

ودنیایی است از زندگی ،

اگر درآن اندکی تأمل کنیم ،

خدایا ممنون ازت برا اینکه  قرآن رو خیلی اتفاقی سر راهم

قرار دادی  دوستان ان شاءاله خوشتون اومده باشه ،

براتون آرزوی موفقیت دارم در تمامی مراحل زندگی ...

یا علی ، التماس دعا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.