مطالب و دست نوشته ها

مطالب و دست نوشته ها

انوااع مطالب زیبا خاطرات ، دل نوشته ها ،هنری،یادداشت ها ،داستان ها ،سرگرمی وخاطرات شهدا و ...
مطالب و دست نوشته ها

مطالب و دست نوشته ها

انوااع مطالب زیبا خاطرات ، دل نوشته ها ،هنری،یادداشت ها ،داستان ها ،سرگرمی وخاطرات شهدا و ...

دل نبستم ولی خدایا چرا دلم گرفته ؟؟

دل نوشته ی صبا سادات

دل نبستم ولی خدایا چرا دلم گرفته ؟؟؟!!!؟؟؟

آنقدر گریه کرده ام که دیگر رمق ندارم.

بغضم در گلویم سنگینی می کند.

لعنتی آن قدر گریه کرده ام پس چرا نمی ترکد؟؟؟!!

انگار می خواهد بماند تا به کی؟؟؟؟؟!ندانم؟؟!!

خدایا مگر صبرم چقدر است؟؟!!

خدا نمی شود مرا اینقدر سخت امتحانم نکنی؟؟؟!!!

خدایا این روزها عجیب کم آوردم ...

خدایا فقط از تو می خواهم  کمکم کنی..

خدایا در این دنیای فانی تنها مونس و همدمم تویی ...

با کسی نمی توانم صحبت کنم ،  اما تو همیشه

حرف هایم را می شنوی...

فقط در حضور تو می توانم گریه کنم و اشک بریزم ...

تو فقط اشک هایم را  می توانی ببینی ...

این روز ها کسی مرا نمی فهمد و نخواهد فهمید...

خدایا ازتو میخواهم صبری جمیل و بزرگ به من عطا کنی 

که همیشه  بتوانم سر پا بایستم ...

هیچ وقت در مقابل این بادها نلرزم ....وهیچ حس کم آوردن در وجودم

رسوخ نکند...

خدایا دستانم همیشه دستانم را به درگاهت دراز می کنم تا

هیچ وقت  دستانم را رها نکنی...

سر به سجده می گذارم ودعا  می کنم تا در تواضع حاجتم را برآورده

نمایی ...

خدایا گله ای نداشتم و ندارم ، ببخشید فقط کمی دلم پر شده بود ..

اگر نمی نوشتم شاید سر ریز می شد...

خدای من شکرت بابت همه ی داده ها ونداده هایت  ...

دوستان آخرین شب قدر ما رو یادتون نره ....

                                                                     یا علی ، التماس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.